İndi elektron imza kartı almaq daha asan oldu. Bu fürsəti sən də əldən vermə. Onlayn ərizə ilə elektron imza kartına daha tez sahib ol.

Vətəndaşlar üçün
Hüquqi şəxslər üçün
Çıxış
  • Eimza
    E-imza kart
    Xidmetler
    Ehali uchun
    30 AZN
    25 AZN
    3 illik
    Qeydiyyat merkezleri
    Dovlet qurumlari uchun
    135 AZN
    3 illik
    Merkez sertifikatları
    Fiziki ve huquqi shexsler uchun
    168 AZN
    3 illik
  • Zeng merkezi
    157
  • Mobil auth
    iPad
    Sony
    Xidmetler
    30 AZN
    Qeydiyyat merkezleri
    135 AZN
    Merkez sertifikatları
    168 AZN
    Blackberry
  • Qanunvericilik
    Qanunvericilik nedir
    Gerb

Elektron imza

Elektron imza Elektron dünyada şəxsiyyəti müəyyənləşdirmə vasitəsidir. Elektron imza anlayışı ümumi xarakter daşıyır. İnsanların əl imzalarının rəqəmli çeviricilərdən keçirilmiş, barmaq izləri, səs kimi bioloji əlamətlərinin və s. elektron halda kimliklərinin doğrulanmasını təmin edən vasitədir. Elektron imza elektron sistemdə imzanın malik olduğu bütün işləri yerinə yetirən, elektron sertifikat vasitəsilə bir elektron məlumata əlavə edilən və məlumatı göndərəni təyin edən bir ədədi koddur.

Mobil İD

Mobil-İD Mərkəzinin funksiyalarına vətəndaşların müraciəti əsasında mobil identifikasiya sertifikatlarının hazırlanması və təqdim edilməsi daxildir. Sahibinin şəxsiyyətini təsdiqləyən identifikasiya sertifikatı və müvafiq açıq və qizli açarlar mobil cihazda saxlanılır. Mobil-İD Mərkəzin açarının qorunması HSM-ə (avadanlıq təhlükəsizlik modulu) əsaslanır. HSM sistemində 3-cü qrup üzrə FİPS 140-3 səviyyəsində qoruma mövcuddur.

Elektron Hökümət Mərkəzi

Elektron Hökumət Mərkəzi. Bu Mərkəzin funksiyalarına hakimiyyət orqanları ilə münasibətləri təmin etmək üçün təsərrüfat subyektlərinə və vətəndaşlara gücləndirilimiş sertifikatların verilməsi daxildir. “Elektron imza və elektron sənəd” haqqında Azərbaycan Respublikasının qanununda göstərilir ki, dövlət hakimiyyəti və ya yerli özünüidarəetmə orqanlarına vətəndaşın, fiziki və ya hüquqi şəxsin göndərdiyi məlumat bildirişi onun gücləndirilmiş imzası ilə təsdiqlənməlidir.

Hakimiyyət Orqanları Mərkəzi

Hakimiyyət Orqanları Mərkəzi. Bu Mərkəzin funksiyalarına daxili və təşkilatlararası sənəd dövriyyəsini təmin etmək üçün ali icraedici və qanunverici dövlət orqanlarının, nazirlik və komitələrin, bələdiyyələrin və dövlət qurumların əməkdaşlarına gücləndirilmiş sertifikatların verilməsi daxildir. “Elektron imza və elektron sənəd” haqqında Azərbaycan Respublikasının qanununa əsasən dövlət hakimiyyəti və yerli özünüidarəetmə orqanları sahə üzrə akkreditə edilmiş mərkəzinin xidmətlərindən istifadə etməlidir.

  • Mərkəzin Xidmətləri
  • Qeydiyyat Mərkəzləri
  • Əlaqə
  • Yeniliklər
  • Mərkəz sertifikatları
  • Ləğv edilmiş sertifikatlar
  • Sənədlər
  • Kömək və dəstək
  • Tez-tez verilən suallar
  • Təlimatlar
  • Sertifikatı necə əldə etməli
  • Sertifikatın istifadəsi
  • Tələb olunan proqramlar
  • E-imzalayıcı
  • E-şifrələyici
  • E-imza
  • Mobil ID
  • Vətəndaşlar üçün
  • Dövlət qurumları üçün
  • Hüquqi şəxslər üçün
  • Mobil ID
  • Kök mərkəzi
  • Hakimiyyət Orqanları Mərkəzi
  • Elektron Hökümət Mərkəzi
  • Mobil mərkəz